×

Příběh NutLine

1996

Zrodila se značka NutLine a začíná prodávat svůj první produkt: slunečnicová semínka.

2000

NutLine expanduje a prodává ušlechtilé ořechy řady dýňových semínek.

2004

Značka pro každou příležitost, Nutline uvádí na trh „balení, které můžete sdílet“.

2007

Nutline nadále překvapuje své zákazníky a uvádí řadu syrových a aromatických slunečnicových semínek.

2008

Prémiové portfolio Nutline se rozšiřuje uvedením řady „Noble Nuts Mixes“ (Prémiová směs ořechů).
Na trhu se objevují semínka Big Super Size (větších rozměrů).

2010

Portfolio Nutline doplňují černá semena a arašídy.

2011

Nutline rozšiřuje segment proužkovaných semínek a uvádí nový produkt 300 g.

2012

Portfolio bylo rozšířeno o semínka s příchutí papriky v balení 300 g, o které se můžete skvěle podělit s přáteli.

2014

Nutline uvádí na trh bílá slunečnicová semínka v různých příchutích.

2015

Semínka Nutline se začínají prodávat v novém balení, jsou větší a lépe pražené.
Arašídy Fiesta se začínají prodávat znovu pod zárukou kvality Nutline.

2016

Nutline začíná prodávat balení 200 g černých a bílých semínek.